Rendelés Követés

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt! A rendelés követésével könnyedén nyomon követheti, hol tart a csomagja, és mikorra várható a kézbesítés. Az alábbi lépésekkel egyszerűen ellenőrizheti rendelése állapotát.

Amikor leadta rendelését, kapott egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a rendelési számát. Erre az információra szüksége lesz a rendelés nyomon követéséhez.

Szállító partner követése

Amint a rendelését feldolgoztuk és elküldtük, egy nyomon követési számot is kap a szállító partnerünktől (pl. Magyar Posta). Ezzel a számmal nyomon követheti a csomagját a szállítócég weboldalán is.

 

Mit tegyek, ha nem találom a rendelési számomat?

Kérjük, ellenőrizze az e-mail fiókjában a rendelés visszaigazolásáról szóló üzenetet. Ha nem találja, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a Kapcsolat oldalon.

 

A rendelési állapotom nem frissül, mit jelent ez?

A rendszeres frissítések általában 24-48 órán belül megtörténnek munkanapokon. Ha hosszabb ideig nem történik változás, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

 

Elírtam az e-mail címem a rendeléskor. Hogyan javíthatom ki?

Kérjük, írjon nekünk az hello@szabadlegzes.hu címre, és segítünk frissíteni a rendelési információkat.

 

 

Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen kérdése van a rendelésével kapcsolatban, vagy segítségre van szüksége a rendelés nyomon követéséhez, vegye fel velünk a kapcsolatot:

  • E-mail: hello@szabadlegzes.hu
  • Telefon: +36 20 363 2688

 

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt, és reméljük, hogy elégedett lesz a termékünkkel!